
2400 GRC VINNEN EN GEVELPANELEN MET HOGE ESTHETISCHE EN BOUWKUNDIGE EISEN.
mbX produceerde ruim 2200 vinnen, 140 panelen en 42 schaaldelen, uitgevoerd in glasvezelversterkt beton (GRC), voor het nieuwe Paddington Station in London. Binnen 90 werkdagen zijn alle benodigde GRC elementen geproduceerd.
Nieuwe Elizabethlijn
Crossrail bouwt een nieuw spoorlijn die het westen, ter hoogte van Heathrow, verbind met het oosten, ter hoogte van Shenfield. Paddington Station is net als Farringdon Station een van de nieuwe stationhallen op deze lijn. Eerder produceerde mbX de dubbelgekromde GRC wandelementen voor Farringdon Station.
2400 GRC VINNEN EN GEVELPANELEN MET HOGE ESTHETISCHE EN BOUWKUNDIGE EISEN.
mbX produceerde ruim 2200 vinnen, 140 panelen en 42 schaaldelen, uitgevoerd in glasvezelversterkt beton (GRC), voor het nieuwe Paddington Station in London. Binnen 90 werkdagen zijn alle benodigde GRC elementen geproduceerd.
Nieuwe Elizabethlijn
Crossrail bouwt een nieuw spoorlijn die het westen, ter hoogte van Heathrow, verbind met het oosten, ter hoogte van Shenfield. Paddington Station is net als Farringdon Station een van de nieuwe stationhallen op deze lijn. Eerder produceerde mbX de dubbelgekromde GRC wandelementen voor Farringdon.
PADDINGTON STATION
- Een combinatie van betonnen vinnen en gevelpanelen
- Extreem hoge esthetische, bouwkundige en veiligheidseisen
- Toleranties (+/- 3 mm)
- Uniek toeslagmateriaal voor een zichtbaar effect.
- Slimme, efficiënte en gecontroleerde productie
- 2400 prefab GRC betonelementen

PADDINGTON STATION
- Een combinatie van betonnen vinnen en gevelelementen
- Extreem hoge esthetische, bouwkundige en veiligheidseisen
- Toleranties (+/- 3 mm)
- Uniek toeslagmateriaal voor een zichtbaar effect
- Slimme, efficiënte en gecontroleerde productie
- 2400 prefab GRC betonelementen
PROJECTINFORMATIE
- Opdrachtgever:Crossrail
- Design team: Scott Wilson, Weston Williamson, Gillespies
- Aannemer: Constain Skanska JV